Szolgáltató/üzemeltető adatai:

 

Szolgáltató neve:

TISZA-COPY Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

(rövidített cégnév: TISZA-COPY KFT.)

Székhely: 5000 – Szolnok, Ady Endre út 18. fszt. 6.

 

Adószám: 10706855-2-16

Cégjegyzékszám: 16-09-003101

Bankszámlaszám: ERSTE Bank Zrt.,

11616001-01621400-16000005

 

A megrendelés lépései:

 

Megrendelő a rendelés adatait összesítő “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával elfogadja a szerződés feltételeit. A webáruház a Megrendelő által megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küld, amely tartalmazza a megrendelés adatait. Ezzel jön létre a vásárlási szerződés.

 

Egyéb:

 

A webáruházban feltüntetett árak az áfát tartalmazzák.

Az általános forgalmi adó mértéke 27%.

 

A szerződéskötés nyelve: magyar.

 

A létrejövő szerződés távollévők között kötött szerződés, nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető, de a Szerződés létrejöttének ténye, ideje, a megrendelés tartalma, a Megrendelő által megadott adatok, illetve a megrendelés során keletkezett elektronikus üzenetek Szolgáltató által megőrzésre kerülhetnek.

 

Szolgáltató elérhetőségei a “Kapcsolat” vagy az “Elérhetőség” vagy más, hasonló jelentésű menüpont alatt találhatók.

 

Szállítási feltételek:

 

A megrendelt árut Szolgáltató alap esetben csomagként juttatja el a Megrendelő által megadott szállítási címre. Ezért szállítási díjat számláz Megrendelő részére, melynek összege a kosár menüpontban látható. Ettől eltérő szállítási mód, vagy akár személyes átvétel választására a telefonos és/vagy az e-mail-es egyeztetés, vagy ha az internetes felület erre lehetőséget biztosít, akkor a megrendelés leadása során van lehetőség.

A csomag kézbesítését közúton jól megközelíthető helyekre vállalunk.

 

Fizetési módok:

 

Hagyományos banki átutalással vagy banki befizetéssel történő fizetés esetén a kézbesítés a rendelés ellenértékének a Szolgáltató számlájára történő beérkezése után történik. Lehetőséget biztosítunk bankkártyás fizetésre is a Barion használatával.

Mit jelent a BARION™?
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és
biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban,
mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt
álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Fizess kényelmesen bankkártyával
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a
lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion
elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes,
de a biztonságodat is növeli!
 
Fizetéshez használhatod:
 Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
 Visa vagy Electron bankkártyádat
 Amex bankkártyádat
Fizess kényelmesen bankkártya nélkül
Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet,
amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid,
 
üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad
megadásával tudsz fizetni.
Ingyenes
A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és
a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs
havi díj sem.
Kövesd vásárlásaidat
A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes
Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion
egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz
 
Első a biztonság
A Barion szervereit a Comodo 2048 bites TLS titkosítása védi. Fizetés előtt mindig
ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges
bankkártya adatokat vagy jelszót.A böngésződ zöld színnel jelzi,ha a fizetés és a fizetőoldal
tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja:
 
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így
jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti
Bank előírása szerint alakították ki.

 

Adatvédelmi nyilatkozat:

 

Megrendelő beleegyezése: Ezt a weboldalt használva Megrendelő elfogadja ezen adatvédelmi politika feltételeit, és engedélyezi Szolgáltató számára adatainak használatát az itt leírtak alapján.

 

Alapszabályok

 

Az alábbi szabályok az összes általunk kezelt személyes adatra vonatkoznak:

 

1.) Kizárólag a vonatkozó törvények előírásainak megfelelően kezelünk személyes adatokat.

2.) A személyes adatokat bizalmasan kezeljük, az érintett hozzájárulása nélkül harmadik személy részére nem adunk ki személyes adatokat, kivéve, ha erre törvény kötelez minket.

3.) A lehető legbiztonságosabban tároljuk az adatokat.

4.) Bárkinek tájékoztatást adunk a róla tárolt adatokról, ha ezt írásban kéri a fenti, Adatok részben található e-mail címünkön vagy postai címünkön keresztül.

5.) Bárkinek töröljük a róla tárolt adatokat, ha ezt írásban kéri a fenti, Adatok részben található e-mail címünkön vagy postai címünkön keresztül.

6.) Direkt marketing üzeneteket (hírlevelek) kizárólag külön feliratkozás alapján küldünk, de a szolgáltatásaink igénybevételéhez szükséges rendszerüzeneteket e nélkül is küldhetünk.

 

Az adatkezelésre vonatkozó jogszabályok

 

2011. évi CXII. Törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Infotv.)

2001. évi CVIII. törvény

2008. évi XLVII. törvény

2008. évi XLVIII. Törvény

2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról

2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről

Felügyeleti szerv

 

Ha adatkezelésünkben jogsértést tapasztal, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál tud panaszt tenni:

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Általános tudnivalók:

 

A Kreaprint Webshopban (továbbiakban: webáruház), kizárólag a www.kreaprint.hu webcímen keresztül lehet vásárolni. Ezen címen keresztül történt rendelésleadással, jelen dokumentumban leírt feltételek szerint, vásárlási szerződés jön létre a webáruház üzemeltetője –a TISZA-COPY KFT. (továbbiakban: Szolgáltató) -, és a rendelés leadója (továbbiakban: Megrendelő) között.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.

Telefon: +36 -1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

 

Cookie-k (sütik):

 

Weboldalunk (webáruházunk) cookie-kat használ.

 

Webáruház működéséhez használt személyes adatok:

A webáruház működéséhez kapcsolódóan az alábbi feltételekkel kezelünk személyes adatokat: 

  • Az adatkezeléssel érintettek köre: a webáruházban regisztrálók és/vagy vásárlók.

  • Az adatgyűjtés célja: webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis kezelése.

  • Az adatkezelés időtartama: az érintett kérésére történő törlésig, számlák esetén a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése alapján 8 évig.

  • Érintett adatok: Név, e-mail cím, szállítási név, szállítási cím, számlázási név, számlázási cím, telefonszám, a regisztráció/vásárlás időpontja, regisztrációkori/vásárláskori IP cím, vásárlás tartalma.

Adattovábbítás:

A webáruház működtetéséhez szükséges bizonyos személyes adatok továbbítása. Ezt az alábbi feltételekkel tesszük:

  • Lehetséges érintettek: a webáruház azon vásárlói, akik online fizetést és/vagy házhozszállítást kérnek.

  • Az adattovábbítás célja: a webáruházban leadott megrendelések teljesítése (fizetés lebonyolítása, kiszállítás elvégzése).

  • Az adatkezelés időtartama: a kiszállítás teljesítéséig vagy a fizetés elvégzéséig.

  • Az adatok megismerésére jogosult, lehetséges adatkezelők személye: a megrendelés teljesítésében, a házhozszállításban és a fizetés lebonyolításában közreműködő minden érintett.

  • Szállítmányozó: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai KFT. (székhely: 2351 – Alsónémedi, GLS Európa u. 2.).

  • Érintett adatok: név, szállítási cím, telefonszám, fizetendő összeg.

Megrendelő kötelessége:

 

Megrendelő tudomásul veszi, hogy rendelésének jóváhagyásával jelen dokumentumban foglaltakat elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelést tartalmazó küldemény átvételéről és kifizetéséről gondoskodik. Amennyiben a termék átadása-átvétele Megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltséget Megrendelő megtéríti Szolgáltató számára.

A Megrendelő egyedi képes, feliratos megrendelés esetén megrendelésével elismeri, hogy az általa elküldött anyag nem sért szerzői jogot. Amennyiben az elküldött kép szerzői jogi védelem alatt áll, úgy a megrendelő rendelkezik az erre vonatkozó jogosultsággal.

Észrevételek és reklamációk a szállítmányokkal kapcsolatban:

 

Amennyiben Megrendelő bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó Megrendelő kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az ilyen eseteket, és bármi egyéb észrevételt (pl. eltérés a számlázott és a szállított tételek között, sértetlen csomagolásban sérült áru stb…) Megrendelőnek jeleznie kell Szolgáltató felé az áru átvételétől számított 48 órán belül az info.kreaprint@gmail.com e-mail címen vagy a +3656/426-473, +3670/368-0664 telefonszámokon.

 

Vásárlástól való elállás:

Megrendelő az áru átvételét követő 8 munkanapon vagy 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.

Ez alól kivétel, ha nem üres terméket kér a Megrendelő, hanem kérésére, vagy megrendelése értelmében a szolgáltató valamilyen mintával ellátta, vagy bármilyen formában átalakítja, személyre szabja, mert ebben az esetben a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a Megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát (kivéve minőségi kifogás esetén). Ennek az az oka, hogy ezáltal egyedi gyártásúvá válik a termék, ami másnak ebben a formában már nem továbbértékesíthető.

 

Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Írásban történő elállás esetén elegendő, ha Megrendelő az elállási nyilatkozatot elküldi Szolgáltatónak 8 munkanapon belül.

A csomagolás sérüléséből adódó, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő kárai megtérítését Szolgáltató követelheti Megrendelőtől.

Vita esetén:

Bármely vita esetén a felek között az irányadó a magyar jog. Mind a Szolgáltató, mind a Megrendelő törekszik az esetleges nézeteltérések békés rendezésére.

Illetékes békéltető testület:

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306. szoba

A testület elnöke: Dr. Lajkóné Dr. Vígh Judit

További vita esetén felek a Szolnoki Járásbíróság illetékességét kötik ki.

Felelősség korlátozás:

Szolgáltató nem vonható felelősségre, az általa üzemeltetett internetes áruházhoz való kapcsolódásért, semmilyen vis maior kategóriába sorolható esetért, vagy olyan eseménnyel kapcsolatosan, ami nem áll az irányítása alatt.